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Termos de Uso

Serviço de Integração e Treinamento da Inteligência Artificial Chat GPT para serviços de Assistência Virtual no Instagram.

Estes Termos de Uso ("Termos") regem a utilização do serviço de configuração e treinamento do Chat GPT como assistente virtual para empresas no Instagram ("Serviço") oferecido pela empresa Upward - CNPJ 44.094.018/0001-75 ("Empresa"). Ao contratar e utilizar o Serviço, o contratante concorda em cumprir estes Termos e reconhece que o Serviço está sujeito a limitações e possíveis falhas.

  1. Taxa de Programação e Instalação: O contratante concorda em pagar uma taxa única de programação e instalação do Serviço, que é um investimento inicial não reembolsável.

  2. Mensalidade para Manutenção do Sistema: O contratante também concorda em pagar uma mensalidade para a manutenção do sistema, que inclui pequenas atualizações na base de dados, como mudanças de produtos, preços ou serviços, desde que não alterem a quantidade de itens, produtos ou serviços oferecidos.

  3. Escopo do Sistema: O sistema desenvolvido pela Empresa responde a perguntas com base em um treinamento prévio limitado a um número específico de produtos, serviços ou informações relacionadas a um determinado negócio.

  4. Limitações do Sistema: O sistema não é capaz de enviar imagens, entender perguntas anteriores ou gravar um histórico pessoal para cada usuário que entra em contato. Além disso, uma vez programado, o sistema não pode ser atualizado para aumentar o escopo de informações, produtos ou serviços ofertados sem um novo orçamento.

  5. Responsabilidade pela Tecnologia: A Empresa não se responsabiliza por quedas nos servidores do Chat GPT ou pelo fim do funcionamento do sistema, uma vez que o acesso a essa tecnologia pode ser limitado a qualquer momento pela empresa dententora da Inteligência Artificial "Chat GPT"  Open AI.

  6. Mensalidades e Cancelamento: As mensalidades têm um custo fixo durante 12 meses e o contratante pode cancelar a qualquer momento sem multas. No entanto, o não pagamento da mensalidade resultará na pausa automática do serviço até que o pagamento seja normalizado. Os valores das mensalidades podem sofrer atualizações anuais.

  7. Limite de Conversas Mensais: O número máximo de conversas mensais suportadas pelo sistema é de 1500 por empresa. Ao atingir esse limite, o sistema será automaticamente interrompido até o final do período contemplado pela mensalidade paga.

  8. Responsabilidade por Informações Equivocadas: A Empresa não se responsabiliza por informações equivocadas geradas e fornecidas pela inteligência artificial, uma vez que se trata de uma tecnologia nova sujeita a falhas e comportamentos não esperados. Em caso de erro, o contratante deve informar a Empresa por meio do Whatsapp +54 11 9 57973243 com uma captura de tela do erro para que a equipe possa buscar uma possível correção.

  9. Atualização de Valores: Os valores para o uso do sistema serão disponibilizados no site da Empresa (www.upward.com.br) e podem ser atualizados periodicamente.

  10. Limitações e Falhas do Serviço: O contratante reconhece que todo sistema tem limitações e pode apresentar falhas, e concorda em não impor penalidades, multas ou processos em relação a falhas nas respostas ou quedas no funcionamento do Serviço. A Empresa se compromete a envidar esforços racionais para manter o Serviço funcionando de forma adequada, mas não garante sua operação contínua e sem interrupções.

  11. Propriedade Intelectual: O contratante reconhece que o Serviço e todos os direitos de propriedade intelectual associados, incluindo, mas não se limitando a, marcas registradas, direitos autorais e patentes, são de propriedade exclusiva da Empresa. É proibida a reprodução, cópia, modificação, distribuição ou uso não autorizado de qualquer parte do Serviço sem a prévia autorização por escrito da Empresa.

  12. Confidencialidade: O contratante concorda em manter confidencialidade sobre todas as informações fornecidas pela Empresa em relação ao Serviço, incluindo, mas não se limitando a, informações técnicas, comerciais e estratégicas. O contratante não poderá divulgar, compartilhar ou utilizar tais informações para qualquer finalidade que não seja a utilização do Serviço.

  13. Rescisão: A Empresa reserva-se o direito de rescindir ou suspender o Serviço a qualquer momento, por qualquer motivo, sem aviso prévio. O contratante também pode rescindir o Serviço a qualquer momento, mediante aviso prévio de 7 dias por escrito à Empresa.

  14. Disposições Gerais: Estes Termos constituem o acordo completo entre o contratante e a Empresa em relação ao Serviço e substituem todos os acordos anteriores, verbais ou escritos. Qualquer modificação ou renúncia a estes Termos deve ser feita por escrito e assinada por ambas as partes. A falha da Empresa em exercer qualquer direito ou disposição destes Termos não constitui renúncia a tal direito ou disposição.

  15. Jurisdição e Foro: Estes Termos serão regidos e interpretados de acordo com as leis do Brasil. Fica eleito o foro da Comarca de Belo Horizonte, estado de Minas Gerais, como o único competente para dirimir quaisquer questões decorrentes destes Termos, com expressa renúncia de qualquer outro, por mais privilegiado que seja.

Ao contratar e utilizar o Serviço, o contratante declara ter lido, compreendido e aceito todos os termos e condições estabelecidos nestes Termos de Uso.

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Terms of Use

Artificial Intelligence Integration and Training Service for Chat GPT for Virtual Assistance on Instagram.

These Terms of Use ("Terms") govern the use of the Chat GPT configuration and training service as a virtual assistant for businesses on Instagram ("Service") offered by Upward - CNPJ 44.094.018/0001-75 ("Company"). By contracting and using the Service, the User agrees to comply with these Terms and acknowledges that the Service is subject to limitations and possible failures.

  1. Programming and Installation Fee: The User agrees to pay a one-time programming and installation fee for the Service, which is a non-refundable initial investment.

  2. Monthly System Maintenance Fee: The User also agrees to pay a monthly system maintenance fee, which includes minor updates to the database, such as changes to products, prices, or services, as long as they do not alter the quantity of items, products, or services offered.

  3. Scope of the System: The system developed by the Company responds to questions based on limited prior training specific to a certain business's products, services, or related information.

  4. Limitations of the System: The system is not capable of sending images, understanding previous questions, or recording personal history for each user who contacts it. Additionally, once programmed, the system cannot be updated to increase the scope of information, products, or services offered without a new estimate.

  5. Technology Liability: The Company is not responsible for server outages of Chat GPT or the discontinuation of system operations, as access to this technology may be limited at any time by the company that owns the "Chat GPT" Artificial Intelligence, Open AI.

  6. Monthly Fees and Cancellation: Monthly fees have a fixed cost for 12 months, and the User can cancel at any time without penalties. However, failure to pay the monthly fee will result in automatic suspension of the service until payment is normalized. Monthly fees may be subject to annual updates.

  7. Monthly Conversation Limit: The maximum number of monthly conversations supported by the system is 1500 per company. Upon reaching this limit, the system will be automatically interrupted until the end of the period covered by the paid monthly fee.

  8. Responsibility for Misleading Information: The Company is not responsible for misleading information generated and provided by artificial intelligence, as it is a new technology subject to failures and unexpected behavior. In case of error, the User must inform the Company through Whatsapp +54 11 9 57973243 with a screenshot of the error so that the team can seek possible corrections.

  9. Value Updates: The values for system usage will be made available on the Company's website (www.upward.com.br) and may be periodically updated.

  10. Service Limitations and Failures: The User acknowledges that every system has limitations and may have failures and agrees not to impose penalties, fines, or legal actions related to failures in responses or service interruptions. The Company undertakes reasonable efforts to keep the Service functioning properly but does not guarantee continuous and uninterrupted operation.

  11. Intellectual Property: The User acknowledges that the Service and all associated intellectual property rights, including but not limited to trademarks, copyrights, and patents, are the exclusive property of the Company. Reproduction, copying, modification, distribution, or unauthorized use of any part of the Service is prohibited without prior written authorization from the Company.

  12. Confidentiality: The User agrees to maintain confidentiality regarding all information provided by the Company in relation to the Service, including but not limited to technical, commercial, and strategic information. The User may not disclose, share, or use such information for any purpose other than the use of the Service.

  13. Termination: The Company reserves the right to terminate or suspend the Service at any time, for any reason, without prior notice. The User may also terminate the Service at any time, with 7 days' prior written notice to the Company.

  14. General Provisions: These Terms constitute the entire agreement between the contracting party and the Company regarding the Service and supersede all prior agreements, verbal or written. Any modification or waiver of these Terms must be in writing and signed by both parties. These Terms shall be binding upon and inure to the benefit of the parties hereto and their respective successors and assigns. These Terms shall be governed by and construed in accordance with the laws of the jurisdiction where the Company is located (Minas Gerais - Brazil), without giving effect to its conflict of laws principles. Any disputes arising out of or in connection with these Terms shall be resolved through good faith negotiations between the parties. If any provision of these Terms is found to be invalid or unenforceable, such provision shall be severed from these Terms, and the remaining provisions shall remain in full force and effect. The failure of either party to enforce any right or provision of these Terms shall not be deemed a waiver of such right or provision. These Terms may not be assigned or transferred by the contracting party without the prior written consent of the Company. The headings in these Terms are for convenience only and shall not affect the interpretation of these Terms.

By using the Service, the contracting party acknowledges and agrees to be bound by these Terms of Use. If the contracting party does not agree to these Terms, the contracting party should refrain from using the Service.

These Terms of Use were last updated on 04/19/2023 (month-day-year).

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